М’які техніки переконання дитини.
1. Перетворіть «Не роби так» на «Зроби так».
Приклад:
Не розмовляй із набитим ротом! - Скажи, коли прожуєш. Тоді я зрозумію, що ти хочеш.
У деяких випадках можна кинути дитині виклик «Доведи, що я помиляюся» - «Б’ємося об заклад, я вдягнуся швидше за тебе».
2. Перетворіть «Припини» на «Продовжуй»
Скористайтеся цією технікою, якщо не бачите іншої альтернативи.
Приклад:
Припини кусатися! - Хочеш кусатися? Ось тобі морквина. Кусай її.
Припини малювати на стінах! - Ось тобі папір, малюй тут.
3. Пропонуйте вибір.
Маючи вибір, у дитини створюється враження, що її бажання поважають та враховують.
Приклад:
Час обідати. Сідай за стіл. - Ти сьогодні сядеш поруч зі мною чи з татом?
Час лягати спати. - Яку тобі казку почитати перед сном - про Червону Шапочку чи Трьох Поросят?
5. Опустіться на рівень дитини.
У ситуаціях, коли дитина вас ігнорує, опустіться на її рівень, так, щоб очі були навпроти, присядьте або візьміть дитину на руки.
Обов'язково хваліть дитину. Робіть це ефективно. Дитина прибрала іграшки? Скажіть: Яка чиста кімната (результат). Ти склав усі іграшки (дія). Чудова робота! (якість). Тільки в такій послідовності малюк зрозуміє, за що його похвалили.
Сью Бівер, автор системи «Щасливі діти - щасливі ви»
1. Перетворіть «Не роби так» на «Зроби так».
Приклад:
Не розмовляй із набитим ротом! - Скажи, коли прожуєш. Тоді я зрозумію, що ти хочеш.
У деяких випадках можна кинути дитині виклик «Доведи, що я помиляюся» - «Б’ємося об заклад, я вдягнуся швидше за тебе».
2. Перетворіть «Припини» на «Продовжуй»
Скористайтеся цією технікою, якщо не бачите іншої альтернативи.
Приклад:
Припини кусатися! - Хочеш кусатися? Ось тобі морквина. Кусай її.
Припини малювати на стінах! - Ось тобі папір, малюй тут.
3. Пропонуйте вибір.
Маючи вибір, у дитини створюється враження, що її бажання поважають та враховують.
Приклад:
Час обідати. Сідай за стіл. - Ти сьогодні сядеш поруч зі мною чи з татом?
Час лягати спати. - Яку тобі казку почитати перед сном - про Червону Шапочку чи Трьох Поросят?
5. Опустіться на рівень дитини.
У ситуаціях, коли дитина вас ігнорує, опустіться на її рівень, так, щоб очі були навпроти, присядьте або візьміть дитину на руки.
Обов'язково хваліть дитину. Робіть це ефективно. Дитина прибрала іграшки? Скажіть: Яка чиста кімната (результат). Ти склав усі іграшки (дія). Чудова робота! (якість). Тільки в такій послідовності малюк зрозуміє, за що його похвалили.
Сью Бівер, автор системи «Щасливі діти - щасливі ви»
Немає коментарів:
Дописати коментар